and it's tearing me all up inside.

Tjaa bloggen! Är på lite bättre humör idag, förutom mitt damp jag fick på min miniräknare! Får ju fan inte upp batteriluckan (om det nu är den). Klart man blir lack!! Aja, dagen var iaf rolig! Det gick bra på svenskaredovisningen, och labben ska nu vara klar på fredag istället! Fett nice! Hahaha vår naturkunskapslärare är fan skönast i världen! Haha vet ni vad hon gör när nån pratar?? Hahahha hon sprutar vatten på en med en vattenspruta!!! HAHAHAHHAHA jag dööör. haha jag råkade få vatten på mig två gånger när hon skulle spruta på de bakom xD haha och sen i början på lektionen skulle hon hämta nåt, och helt plötsligt kommer hon ut ur en annan dörr (typ ett växthus). Hahah hon är fan för sköön!!!

Ska strax gå, ska på möte med min referensgrupp. Haha känner mig fett cool ^^ Så bloggar ikväll. Vi ses! :D



Jag nu! Haha duschade nyss, mitt hår var så jävla äckligt.
Provade att föna håret upp och ner hahah blev det bra? Fick det mer volym? Jag vetefan xD

Kommentarer
Postat av: amanda <3

det är jätte fint ;) <3

2011-10-03 @ 20:50:58
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0