be careful what you wish for, 'cause you just might get it all. and then some you don't want.

Hej! Jag är så trött nu, det bara värker i huvudet. Och så är min dator så himla trög av någon anledning... På ledarutbildning så fixade vi det sista och nu ska jag, Carro och en annan tjej hålla i en andakt. Haha va spännande det kommer bli x) Temat är såklart kärlek <3 hehehe vet en skitbra text som vi kan läsa.

Efter ledarutbildningen träffade jag och Carro Yogi, vi gick runt lite i centrum och satte oss på Max och planerade Yogis födelsedagsfest. Hahah om det blir som vi vill kommer den va gaalen haha ;D Nä skoja, men det blir säkert jättekul! :) Sen skulle Carro hem, så då stack Yogi hem till sitt och jag till mitt, hahah! Gud så tråkig jag är xD

Har suttit och läst över 100 sidor i boken som ska vara klar imorn. Har inte så jättemycket kvar nu. Boken är faktiskt bra :) Så nu tar jag en liten paus från läsandet, och passar då på att blogga. Men har som sagt ont i huvudet så orkar inte skriva så mycket. När jag har läst klart boken ska jag belöna mig med ett eller två avsnitt av the L-word :D Sen sover jag haha! Vi får se om jag bloggar senare, annars blir det imorn kväll. Tyvärr funkar det inte att mobilblogga av nån skum anledning :( får ta och fixa det snart.. Vi hörs <3



Jag just nu i min mysiga säng ^^ och nej jag har ingen blåtira, jag vetefan vad det är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0