'cause when a heart breaks no it don't break even.

Godkväll! Det här har varit en lång dag. Vi repade iaf, och det var faan skiiitkul! Haha har inte haft så kul på väääldigt länge. Var inte på det bästa humöret när jag gick hemifrån men det ändrades snabbt :) Vi spelade för Ullis och hon tyckte det var jättebra. Vi har verkligen kommit långt redan med covern. Really good! Jag och Amanda tog massa roliga bilder medan Alitzel hjälpte Yogi med matten. Ja, som sagt mycket kul hände.

Sen var jag hos Alitzel och så hjälpe hon (och hennes föräldrar haha), mig med matten, så nu är jag ääntligen klar!! Då är det bara franska som jag pluggar imorn på morgonen. Det går säkert bra. Nu är jag skittrött, är inte van vid att göra matte vid elva/tolv-tiden haha! Men det gick ju iaf ;)

Ska snart sova, ska bara äta lite, är lite hungrig. Imorn är det en ny dag i skolan, med full fart såklart. Ska även köpa biljett till ettornas afton imorn. Hoppas det blir kul då, och bättre än insparken. Det är nästa tisdag det är. :) Okej, nu ska jag sova, lägger bara in lite bilder från idag, får se vilka jag plockar ut det var så många haha! Vi hörs imorn, och godnatt på er. <3


Fika på samhällskunskapen.


Jag i replokalen :)


Jag och Amanda :D


:)<3








Fett läskig hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0