cheers to the freakin' weekend, i drink to that.

Godmorgon alla läsare! Här sitter jag nu och hostar och har ont i halsen, ska jag aldrig bli frisk? Idag är det iaf söndag (jag brukar tappa bort dagarna när jag är ledig men nu kommer jag ihåg haha) och jag ska träffa Wilma lite senare, nån gång efter ett si sådär. Tills dess ska jag duscha och göra allt tjejer gör på morgonen innan de går ut ;) Åh jag hoppas att jag får mitt studiebidrag imorn, behöver verkligen handla lite grejer..

Mitt tangentbord är lite segt nu.... åh jag vill ha en mac istället... men de är ju så jävla dyra.. -.- Nej nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs väl senare antar jag :) Byyee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0