don't let the pasta (bastard) get you down.....

Shoo bloggish! Mitt tangenbord är fortfarande cp så det är inte så kul att blogga då.... (jävla datorjävel!) Var iaf hos Wilma igår, vilket var väldigt trevligt. Vi snackade, kollade på tv, garvade, åt god kinesisk mat och Wilmas hemgjorda kola <3 mmmm va gott det var! Haha sen så satte vi på musik och dansade haha! Det var som ett jävla träningspass typ xP Men kul var det iaf :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förhoppningsvis slutar dagen inte med att jag får sitta hemma hela dagen och bli rastlös och sur. Så jag ska försöka ta mig ut och göra nåt. Och förhoppningsvis får jag väl studiebidraget idag? :D Hehehe hoppas det!

Nu verkar tangentbordet samarbeta lite faktiskt... eller inte... *himlar med ögonen* 
Sitter här och lyssnar på Bump and Grind med September, en väldigt bra låt enligt mig ;) Lyssna på den!
Nä nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skiva mer... ska strax borsta håret haha och klä på mig, .....jag har inget att ha på mig :( buuhu vill handla nya kläder... aja nu ska jag sluta tjura..

OCH SNAAAART BLIR DET RIHANNA! WOOHO ÄNTLIGEN, PÅ ONSDAG SMÄLLER DET! :D:D:D<3 längtar......... som fan!

Aja nu slutar jag skriva.. nu lyssnar jag på rihanna <3 hihihi byee så länge.



bara jag som älskar hösten?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0