easy come, easy go.

Heej! Förlåt för att jag inte bloggade efter att jag kommit hem från lägret. Men var bara så jävla slut så jag orkade inte! Men vi hade iaf kul, höll en andakt och det gick jättebra! Sen lekte vi massa och hade olika aktiviteter. Sista dagen så läste jag på gudtjänsten, det var inte kul haha nej men det gick väl bra fast jag kände mig helt varm och det var bara pinsamt :P Sen att vara nattvakt var lite jobbigt, få endast 4 timmar sömn.. nej tack.. och sen upp tidigt och väcka alla.. vi var ite för entusiastiska haha!

Igår på idrotten så körde vi boxning! Hahaha omg vad jobbigt det var, jag höll på att dö, haha nej men det var skitkul även fast det var sååå jobbigt. Vår lärare satte iaf på bra musik som man kunde köra till, så det var extra kul. Men herregud vad trött jag blev! Hoppas att vi kör boxning igen snart :D! Sen hade vi historia och då fick vi info om vad för hemuppgift vi ska skriva. Tack och lov ska den inte in förrens efter lovet men det är bäst att jag börjar snart så att det inte blir att jag sitter sista veckan...

Hahaha och sen på naturkunskapen så skulle vi se ett litet youtubeklipp, haha och då när vår lärare skulle sätta på filmen var ljudet skithögt och hon bara hoppade till och höll för öronen xD Alla dog av garv hahahaha! Sen på svenskan fick vi förbereda oss inför redovisningen som var idag.

Efter skolan (igår fortfarande) så hade vår referensgrupp möte. Haha det var kul, vi åt äppelpaj och snackade lite om vad vi ska göra etc. Haha vi är på väg att komma på ett namn, jag hoppas det blir bra när vi väl har bestämt oss :)

Sen på kvällen var jag skittrött och jag orkade verkligen inte göra några matteuppgifter. Jag var helt slut! Så jag la mig med skuldkänslor av att jag inte hade pluggat. Men det gjorde ingenting för matteprovet gick faktiskt väldigt bra! :D Jag hann kolla igenom alla regler innan så då gick det bra :)

Hade iaf naturkunskap på morgonen, det är hemskt att ha det så tidigt :( Vi fick kolla på en film om växthuseffekten och skriva ner lite svar på frågor om det. Sedan hade vi svenskaredovisning och det gick bra! :D Kände mig säker när jag stod där framme och pratade. Det är det som är bra med vår klass! :) Sen fick vi tillbaka svenskaprovet och jag fick B+!!! :D Haha jag trodde att jag skulle få typ C men nej, här går det bra! 

Efter svenskan hade jag två timmars lunchrast och då passade jag på att plugga till matten. Sen hade jag provet och som jag sa så gick det bra :) Haha jag var klart först xD Så slutade ca 40 min tidigare!
Min dag började faktiskt dåligt, glömde mitt pennskrin så fick köpa en ny penna, och jag var bara allmänt butter. Men det blev bättre tack vare mitt svenskaresultat ^^ Så nu gillar jag min svenskalärare igen haha! Fick btw ta ledigt för Moraresan! :D Yeey det ska bli så spännande!!

Efter skolan var jag hos tandläkaren och de fixade min tråd där bak som hade lossnat lite. Och vad det regnade ute! Det är så kallt och så fult väder :( Det gillar jag inte! Nu ska jag börja på min svenska-teateranalys. Den ska vara klar på fredag och jag hinner inte sitta med allt en dag utan måste därför skriva lite varje dag. Ska till Lilla Stugan på temakväll imorn så då hinner jag bara en stund innan och kanske efter. Sen repar vi ju på torsdag... Så jag måste göra en del nu. Vi hörs senare! Pusss <3



Skol-DM i fredags, Blackan förlorade tyvärr mot Jakan med 1-2 :(



På väg till Stjärnholm :)



Jag och ett sött litet får innan andakten ^^



Jaag :D



Avslappning/massage i kapellet :) mysigt!



Clownen Julia xD



Haha mitt och Carros rum xD



Färdigstädat! :)



Saga var glad över att ha mig hemma igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0