eye to eye, cheek to cheek, side by side.

Hello bloggen! Jag vet att jag inte bloggade nåt alls igår men jag orkade bara inte. Så därför ska jag som vanligt berätta nu hur min dag var igår.

Min dag började väl inte så jättebra, hittade inte mitt sl-kort så fick mobilbetala vilket är dyrt... träffade på en bekant på t-banan så vi hade sällskap en bit, vilket var trevligt. Haha och sen träffade jag Yogi, och även Lisa i fridhemsplan så vi åkte tillsammans :) Hade matte som första lektion och vi gjorde inte så mycket. Fick sedan tillbaka mitt matteprov, och det gick mycket sämre än vad jag trott, så jag vill inte prata om det! Sen hade vi lunch och till efterrätt fick vi äppelpaj, den var väl sådär... Sen hade jag franska, och efter det samhällsprov som inte heller gick så bra.

Vi hade ju även klätt ut oss i klassen. Vi var naturare (nördar/töntar). Haha alla var så söta!! Efter skolan åkte jag till min gamla skola och hälsade på med Nina, Ibbe, Wilma och Noor. Men alla lärare hade gått hem så det var väl lite tråkigt x) Så vi gick till centrum istället (Wilma gick hem), och där träffade vi först på Ata, och sedan Nathalie. Sen skulle Nina gå så vi andra gick och fikade på Espresso House. Det var kul :)

Sen på kvällen skulle jag och bandet + Nathalie och Kajsa, åkt och satt upp lappar i Solna, men ungdomsgården var stängd så vi får göra det någon annan dag. Så istället kollade jag på idol, Helenius hörna, och Modern family (lite halvt). Så det blev en myskväll för mig.

Jag försöker lära mig att skriva på tangentbord på ett sånt där "profsigt" sätt, men det går inte så bra :( Jag trycker mest fel etc, och mina händer typ halvt skakar -.-

Idag sov jag typ till två, vilket var väldigt skönt. Har inte gjort något speciellt, bara ätit och vilat, och myst med Saga. Ska spendera kvällen med att kolla på tv eller nån film. Passar bra till det mysiga höstvädret. BLoggar senare!
Lägger upp lite bilder från Mora och igår också :) PUSS.



Nördklassen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0