går jag ensam här,eller visar du min väg från en parallel värld?

Tjaa alla bloggläsare! Är på fett bra humör idag, vet inte varför, det beror nog på olika faktorer haha. Dagen var faktiskt väldigt rolig. Det berodde nog också på att vi hade sovmorgon så jag fick lite sömn i natt iaf hehe ;)
Hade först matte och då lärde vi oss det sista innan provet som vi ska ha på tisdag. Alltså det är så mycket som vi ska kunna :O jag förstår inte hur jag ska kunna pränta in allt i huvudet.. aja det får väl gå som det går :) Bara jag får E blir jag glad xD Matte har ju inte precis varit min starkaste sida.

Maten var faktiskt god idag haha, eller godare än det har varit på ett tag nu. Sen på franskan så skulle vi läsa stafett, alltså en skulle läsa och så fick den sluta när den ville och då skulle någon annan ta över. Haha jag vågade inte läsa :3 men nästa gång kanske.. ^^ Sen i stället för samhällskunskap hade vi matte igen och fick jobba lite osv. Haha jag måste vara sjuk helt plötsligt men efter dagens lektioner då jag faktsikt fattade, och t.o.m hängde med på en A-fråga, så tycker jag matte är roligt!! Hahah det är ett mirakel.... ;)

Haha och som sista lektion hade vi idrott, handboll. Blä inte kul alls enligt mig, jag fattar ändå aldrig reglerna och så är det bara en allmänt jobbig sport x) Hahaha jag tycker t.o.m den där järngympan var roligare.... jag är fett weird jag vet, men so what? :D

Nu ska jag göra min labbrapport, Näringsväv i en kompost (xD). Haha och sedan göra franskaläxan, och om jag hinner så ska jag göra lite matte. Ska ju repa också så ska försöka hinna med allt! Är plötsligt så taggad på skolan.... haha jag är så konstig.... XD något har hänt, jag har kanske fått en uppenbarelse o.O haha nej, antagligen inte... :P Men det ska bli skitkul att repa, känner verkligen att min röst är på topp idag, så det ska bli awsooome :D! Nu ska jag plugga, vi ses alla söta läsare <3



like a virgin, touched for the very first time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0