glöm dom som vill sänka dig.

Hej bloggish! Haha jag vet att jag sa att jag skulle blogga i Dalarna, men som vanligt gjorde jag inte det. Hahah nej men jag hann inte, och sen var jag för trött. Tänkte i alla fall berätta nu vad vi gjorde etc.

När vi kom fram dit efter tågresean mötte vi en tjej från Mora ungdomsgård. Hon var jättetrevlig och hon körde oss till ungdomsgården (som också kallas Rosa Huset). Vi fick en liten rundvandring där av Åke. Det var jättestort och jättemysigt. Sedan skjutsade hon oss till hotellet som var mysigt (Jag berättar lite kortfattat nu så får ni massor av bilder senare). Vi checkade in och sen gick vi till ett kebabställe och åt världens godaste kebab <3 de varvälsigt trevliga där haha. Sen så åkte vi tillbaka till hotellrummet och snackade väldigt mycket och kollade på roliga klipp. Somnade väl nån gång vid halv fyra.

Gick upp kvart vöer sju (-.-) och duschade. Åt sedan världens godaste hotellfrukostbuffé haha. Sedan gick vi iväg till konferenshuset och var med på deras demokratidag. Man delades in i olika grupper (fast vi var alla i samma grupp plus några från Avesta), och så lekte vi och diskuterade saker när vi bor som vi var missnöjda med, och saker som vi var nöjda med, och vad vi ville förbättra och hur. Det var jättekul och de från Avesta var jättetrevliga och sköna! Vi fick även en väldigt god lunch.

Sedan hade dagen helt plötsligt runnit iväg (eller okej... tiden då), och det var dags att åka och hämta packningen. Vi sa hejdå till Avestabarnen, och lovade dem att vi skulle ses igen! Sen så åt vi kebabpizza på kebabstället och tog sedan tåget hem. Med byte i Borlänge hehe, intressant. Pluggade lite samhälle på tåget och har snart läst klart alla sidor.

Nu är jag trött. Ska läsa vidare i samboken imorn. Vi har ändå provet, tack och lov, på eftermiddagen.
Jag tänkte skriva nåt... men nu glömde jag, typiskt -.- Aja, imorn har vi halloweengrej i skolan. Vi ska vara töntar. Jag lovar att lägga in bild sen haha! Nu orkar jag inte skriva mer please... haha bye!

Haha ska bara skriva, SAAALSAAA! Hahaha ett internt skämt, fett kul om man fattar haha! ^^
Hahah och vi började snacka dalmål det va skitkul, jag gör det fortfarande lite haha.


DALAHÄST! (bilden är från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0