haha hihi haha ho!

Godemorgon mina läsare! Bloggade inte så sent i går men kom hem vid 12 och ville bara sova. Elr nä... rättare sagt stod jag här och dansade hahahaha! Den där shuffling (?) dansen HAHA! Till Loca People. Aja jag var lite skum där, men jag var på danshumör så då dansar man i hallen xD Haha. Var iaf på bio med min mamma, vi såg Jägarna 2. Den var väldigt bra, men man blev så arg, iaf jag. De spelade väldigt bra. Ja, det var väl det jag gjorde igår.

Vi skulle ha tränat men min mamma kom ju hem när de typ stängde så ja... det blev såklart inget med det. Jag kunde ju liksom ha läst min bok som jag har i läxa igår, då hade jag kanske blivit klar. Men nej, det gör jag ju såklart inte. Så jag måste läsa allt idag och det är liksom mer än halva boken kvar -.- kommer få sitta halv natten typ.. och så börjar jag 8.00 imorn med fucking idrott! -.- blää måste lära mig att göra läxorna i tid...

Ska på ledarutbildning vid ett, vi ska planera klart lägret vi ska på nästa helg. Vi ska ju vara ledare då. Sen efter ledarutbildningen ska jag typ var med Carro och Yogi och ev. Sara? Jag har ingen aning men aja jag ska göra nåt iaf haha ;D Nu ska jag äta klart min äckliga skagenröramacka, JA ni hörde rätt, denna skagenröra som min mamma har köpt är inte god :'(

Vi hörs, puuuss <3


Kommentarer
Postat av: amanda <3

haha du som älskar skagenröra! xd

2011-10-09 @ 21:20:13
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0