i set fire, to the rain.

Hej bloggen! Kom hem vid typ sju, vi fixade bokgrejen och så fikade vi lite. Har även gjort lite på labbrapporten. Skönt, är snart klar med den, bara lite kvar att göra imorn med Maria. Blää imorn har vi svenskaredovisning, men som sagt jag ska ju inte säga så mycket, det kommer gå bra, prata långsamt och inte stressa. Oftast tror man att man pratar långsamt när man egentligen inte gör det, utan pratar rätt snabbt :P

Vad har jag mer gjort under kvällen? Jo, haft värsta pmsen. Jag fattar inte att man kan pmsa så mycket! Det är fan skitjobbigt. Jag hoppas att det bara var extra mycket denna gång, för om det ska vara så här hela tiden orkar jag seröst inte!! Får väl gå till ungdomsmottagnignen om det fortsätter så här och inte blir bättre. För hur kul är det att må så jävla dåligt så man bara vill dö, fast man egentligen skulle kunna slippa må så?

Måste sova strax, ska fan upp fem-halv sex imorn :( Måste duscha och sen börjar jag med idrott 8.00!!! Fy fan! Har suttit och kollat på några avsnitt av the L-word, och kan inte sluta när jag väl har börjat. Den serien är så jävla bra! Måste fixa nästa säsong snart! Okej, nu måste jag sluta skriva, ärligt, måste sova... blä, vi ses! Puss.


Jennifer Beals, så snygg! Såg en som liknade henne (och en annan tjej i serien) på tbanan,
jag kunde inte sluta stirra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0