i wanna love you.

Godmorgon! Ja jag gick upp nyss haha. Var såå trött. Skulle egentligen gått upp tidigt men ja ni ser ju hur det gick. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Borde väl läsa i min svenskabok.. får väl göra det senare. Ska kanske gå och testräna på friskis elr nåt senare med min mamma, om hon nu inte har ändrat sig som hon brukar göra -.- Just nu sitter jag och lyssnar på Chis Brown, Ellen försöker övertyga mig om att han är bra xD Haha det går sådär, han är okej men inte så att man dör ;P Sen ligger Saga har bredvid i solljuset och myser, <3 så söt!

Ja.. har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Kanske kommer på något senare, elr inte.. ^^ Vi hörs! <3


Random bild från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0