i was born this way. unfortunately.

Tja! Är så jävla trött nu, eller... har mest ont i benen :( buhhuu!!! FML!! Träffade iaf Yogi, Sara och Amanda. Vi åkte till stan och åt på Max. Haha mitt nyttiga jag får väl vänta då -.- sen så kollade vi runt i lite olika affärer. Och sen...... så upptäcker jag att jag har tappat mitt sl-kort -.- FML IGEN! Men jag har ju förlustgaranti (som tur är), så jag kommer få ett nytt snart, gratis också! Men ändå.... aja sen så åkte vi tillbaka hem, och då gick jag och Sara runt i centrum, och jag köpte en jättemysig jacka/kofta! Skitfin ;) lägger in bild imorn. Det blev btw inga bra bilder idag som jag víll lägga upp, de var för hemska.....

Blöö varför har jag sån jävla otur hela tiden? -.- och nu läste jag nåt om att Rihann fick ställa in sin konsert i Malmö pga av sjukdom. Jag svär om det inte blir någon konsert på onsdag så är jag stämplad som otursförföljd med det sämsta livet i historien!!!! Vad fan är det som inte vill att jag ska ha ett bra liv?! Jag blir så irriterad!! Varför ska alla andra ha sina bra liv för? -.- usch, så orättvist!! Vad ska det bli av med mitt liv egentligen? Hur mycket olycka måste man stå ut med innan något blir bra? Vad har jag gjort för att förtjäna detta? -.- Typiskt...

Nu ska jag sluta skriva, har ingen lust, sorry.



What do you do when the only person who can make you stop crying, is the person who made you cry?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0