if you want me, i must be doing something right.

Go'kväll! Vad har ni gjort de senaste timmarna då? Haft det mysigt i soffan? Suttit vid datorn som resten av planeten? ;) Haha, jag har iaf legat och kollat på tv och käkat chips och choklad. Fy på mig,, för nu mår jag illa :S jag har fan inge diciplin när det gäller godsaker xP Hehe, kollade iaf på Helt magiskt som går på svt1, väldigt spännande. Så ni som inte har sett det borde ta och göra det! Kommer varje lördag klockan 20.00. Sen så har jag just kollat på Robins, vilket var väldigt roligt! Kolla på det med :D

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... inte sova iaf hehe, ska kanske pyssla lite i mitt rum och se om jag hittar något intressant. Eller varför inte kolla runt bland gamla bilder och väcka sina minnen lite grann? :) Imorn ska jag iaf träffa Wilma, vi får se vad vi hittar på för kul! Det är så jävla skönt med höstlov!!!!! Kan inte förklara hur skönt det är! Man blir så mycket gladare hahaha! Aja, nu ska jag hitta på nåt :) Vi hörs sötnosar <3



Är det bara jag eller är inte Malin Olsson underbart fin? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0