now the butterflies in my stomach won't stop.

Hej! Oj vad trött jag är. Det har varit en låång dag. Började 8.00 igen. Asså fan för att börja 8 två dar i rad :( Hade iaf naturkunskap, höll på att somna. Sen hade vi svenska, inget speciellt där. Lunchrast i två timmar! yeyy, vi spelade Achtung die kurve, hahah den e fett rolig ;D Sen hade vi franska, vi fick tillbaka proven, det gick väl ganska bra, lite sämre än vad jag hade trott (som vanlig då). Vi fick också mer info om utbytesgrejen i vår. jag måste åka med!!! I do not caaare!! Aja sen hade vi engelska och då var det några människor från Kina som var där för att se hur vi har det xD Det var min dag, ganska kortfattad.

Ska ju på ettornas afton ikväll, sticker vid halv åtta. Blir väl hemma senast 2 antar jag. Hoppas det blir kul iaf :) Ska typ inte ha på mig nåt jättespeciellt, svarta jeans och nån fin top typ. Men jag vet fortfarande inte var jag ska lägga min jacka etc... blä man måste säkert betala för att lämna in den -.- typiskt...

Denna vecka är tack och lov ganska lugn. Vi har inga prov (förutom igår då haha), och knappt några läxor. Fast värre blir det nästa vecka. Tills på fredag har vi iaf bara no-labbrapport och franska. Sen har vi fått en bok i engelskan som vi ska läsa. Måste läsa 58 sidor till tisdag. Sen har vi matteprov då och svenska inlämning på teateranalysen nästa vecka. Och jag kommer inte hinna göra det i helgen för jag ska ju på höstläger med kyrkan och vara ledare... får väl göra läxorna när jag är nattvakt då :P

Sen den 26-27 ska jag till Mora med min referensgrupp! :D Ska bli skitkul!! Tack och lov har jag prov dagen efter så då missar jag inget ^^ Hehe längtar dit nu :) Aja nu ska jag vila en stund till innan jag börjar fixa mig. Asså
mitt hår är så "puffigt" efter att jag sov med halvblött/inte igenomborstat hår.. Men men så går det... Vi sees <3



Haha bästa, ska nog ha den som profilbild på facebook lol ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0