oh it's what you do to me.

Godkväll bloggen! Kan ju börja med att berätta om gårdagen haha! Det var fan det roligaste jag har varit med om på länge xD! Mötte iaf upp några från klassen i Brommaplan och så åkte vi till skolan. På vägen fanns det marchaller (stavning is fucked up) som visade vägen till ingången (ingången till skåphallen). När vi kom dit var det vakter där haha, och en av rektorerna fick kolla i ens jacka (alltså man fick öppna den), så att man inte hade något sprit med sig hehe. Vilket jag inte hade såklart så jag kom in, liksom mina vänner också.

Vi hände av oss jackorna i deras garderob, som var gratis, tack och lov. Sen gick vi upp för trappan och hela ljushallen var skitmörk. De hade fixat dansgolv i matsalen och det var riktigt bra gjort, jag glömde fan bort att vi var i matsalen haha! I början var vi lite fega på att dansa och det var väldigt stelt, men tillslut så blev det bättre och vi dansade på för fullt. Och musiken var sååååååååå mycket bättre än på insparken. Hahaha de spelade bl.a. "fest hos mange", "elektropop", "S & M", "Party Rock Anthem" m.fl. Så det var skitkul.

Det enda som var lite mindre bra var att jag av någon konstig anledning blev typ snurrig, eller det kändes som om jag inte hade någon kontroll över kroppen, som om min hjärna såg allt men inte kunde ta in vad den såg. Som om man var i nån slags trans. Det var skitläskigt. Fick liksom skaka på benen och huvudet så att jag skulle "vakna" ur det läskiga tillståndet :S Men jag antar att det berodde på att det var så himla varmt, jag hade lågt blodsocker och så hade de där där jävla epilepsilampan blinkande för mycket. Var nog därför jag kände mig svimfärdig.

Nuu kommer det bästa på hela kvällen!!!: Helt plötsligt när vi dansar så stänger de av musiken och ber oss att gå ut. Vi fattar typ ingenting men vi går ut ändå. Vi kommer in i ljushallen, och ni förstår inte... hahah omg HELA SKOLAN STÅR PÅ ALLA VÅNINGARNA OCH SKRIKER OCH JUBLAR! Omg det är fan det coolaste jag har varit med om i hela mitt liv :D:D:D:D Hahaha och det är inte slut än... seen så skriker de: NER PÅ KNÄ, NER PÅ KNÄ! HAHAHAHA och det gör ju alla såklart. Sen fick vi typ svära en ed elr nåt sånt, haha att hata Bromma också och etc. Hahaa det var skitkul iaf, haha och se slängde vatten på oss. Första gången de slängde missade de mig, men andra.... då fick jag på mig haha, precis när jag hade tagit upp mobilen också -.- Haha men det var skitkul!!!

Gick hem efter det för jag kände mig fortfarande helt i trans typ. Haha när jag var på väg ut från skolan så såg jag att de hade gjort som en slags inhängnad, en rökruta hahah! Det såg så himla kul ut när alla rökare stod och trängdes i den trånga utrymmet innanför gallret haha! Sen så såg jag några som typ sålde korv och juice. Då frågade jag hur mycket det kostade, och snubben bara: gratis. Och sen sa han: Du vet inte vilka vi är eller hur? Och jag ba: nä... haha jag blev så rädd för jag trodde att det vr några läskiga typer som hade drogat korvarna eller nåt hahah! Men det visade sig att det bara var mattanterna/gubbarna xD! Så jag fick mina korvar och dricka tillslut >.<

Idag hade jag studiedag så jag sov till tolv. Sen har jag inte gjort så mycket, träffade Nathalie nu på kvällen, och var lite på Kfum. Men nu är jag hemma och har nästan ätit upp min pizza. Och imorn är det skola... blää men aja vad ska jag göra åt saken liksom? ^^

Åååh det finns så mycket jag skulle kunna skriva här nu på bloggen men det kommer ju fan bli värsta romanen hahah! Men kan skriva lite ändå :P Jaag längtar till... öh herregud jag ahr glömt vad jag längtar till o.O haha nej nu kom jag på det... jag längtar till valborg då vi ska spela med bandet!!! Ååååh jag längtar, och vi ska spela min låt också och det betyder verkligen jättemycket och det ska bli så himla spännande och jag vet inte vad vi ska rocka scenen haha ;D!! Yeey jag längtar!!! :) <3

Nu ska jag sluta babbla haha men det är ju bra att jag skriver långa inlägg (hoppas jag xP). Lägger in lite bilder senare, för nu orkar jag inte :) Puuss och kram till alla <3


Åååh juste glömde säga: nu har vissa i klassen fått skolfotot så nu ligger det ute på facebook, och jag vill bara säga att: DET VAR DET BÄSTA SKOLFOTOT NÅGONSIN, JAG ÄR SÅÅ NÖJD MED HUR JAG OCH HELA KLASSEN BLEV PÅ BILDEN! :D:D:D:D:D Jag har aldrig blivit så bra på ett skolfoto som jag blev nu :D! haha jag är fett överexalterad höhöhöhö, och snart fyller min kära vän Yogi år, på söndag!!! :DD:D:D grattis i förskott heheh <3<3<3<3<3<3

Okeeeej nu ska jag sluta hahha hejdå sötisar <3



But it's time to face the truth, I will never be with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0