one of it, two of it.

Hej mina kära bloggläsare! Är nu tillbaka efter mötet. Det var trevligt! :) Vi fick gott att mumsa på oxå (tack ata :D). Vi snackade lite om de där seminarierna som kommer. Kan inte gå på den som är nästa måndag, buhuu :'( Har svenskaprov just den tiden.... men aja, får väl gå på seminariumet som är i december. Sen snacakde vi också om olika utbildningar vi ska få. Ska bli skitspännande! :D Är såå taggad. Haha man kan nog inte tro det när jag mest sitter halvt sömnig på mötena. Men det är faktiskt för att jag koncentrerar mig och lyssnar ^^ Sen ska vi också försöka komma på ett namn till det vi håller på med, så att det ska bli lättare för folk att förstå just vad det är vi gör :)

Nu ska jag göramin engelskaläxa: glosor. Ska även försöka jobba lite matte. Om nu min miniräknare vill sammarbeta. Jävla rikemansminiräknare haha xD Men min mamma får väl försöka fixa batterierna när hon kommer. Sen när jag har pluggat ska jag ägna mig själv lite tid åt att fortsätta kolla på the L-word. Det är jag fan värd haha ;D

Juste, imorn ska vi på teater med klassen (och den andra sam-klassen). Haha det är efter skolan, men som tur är kommer vi få kompledigt för det. Börjar exempelvis 9.20 imorn istället för 8.00! Så jävla skönt! Iaf, teatern vi ska se heter Orestien. Den ska tydligen handla om hämnd. Vi får se om den är bra. Haha men jag kommer inte kunna slappa för sen kommer vi att skriva en recension om den så då måste jag ju ha lyssnat ordentligt och förstått, för att kunna skriva en recension.

Seeya later my dear friends! Kisses <3



Denna snygga tygpåse fick vi + en bok om rasism, svar på tal + en almanacka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0