sån är lagen, inget att vi kan fly från.

Hej! Repade i torsdags ändå, det var kul, fast jag gjorde inte så mkt. Vi har iaf kommit på ett bättre namn: Melophobia, vilket är en fobi för hat av musik typ. Det passar ju bra? :) Har inte varit på värsta blogghumöret, har varit sjuk, eller är sjuk, och så har jag bara haft jobbig pms och då vill jag bara dö så då har jag ju ingen lust att blogga. Men det är lite bättre nu. Var hemm från skolan igår också, jag vill inte veta hur mycket frånvaro jag har nu... hatar skolan.....
Aja nu ska jag inte sura, ska snart träffa Sara och hon ska köpa present till Yogi och så ska jag klippa mig (om jag inte ångrar mig haha), och även köpa lite grejer till mig om jag hittar nåt viktigt att köpa :) Sen ikväll har Yogi fest! :D Wiiho hoppas det blir kul, är så jävla död nu, och min hals gör så ont när jag sväljer :( fml!

Imorn måste jag plugga till mina två jävla prov jag har nästa vecka! -.- hur fan ska det gå? Helvete... Men men dett får gå som det går. Jag orkar faktiskt inte anstränga mig som en galning när jag är sjuk... Skrev iaf klart teateranalysen, den blev inte riktigt som jag ville men jag klarade inte av att skriva mer. Hon får säga vad hon vill...

Nu känner jag att jag kanse inte borde ha ätit skagenröran, jag hoppas den inte var gammal :S det sista jag behöver nu är att bli matförgiftad... asså ärligt talat, FUCK MY LIFE! :'(
Längtar tills jag blir vuxen... och framgångsrik. orkar inte med det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0