she is only three floors down.

Hej alla! Hinner inte blogga så jättemycket för ska snart gå. Sitter iaf och äter knäckebröd nu haha, och har packat klart. Det gick ganska snabbt. Är lite halvt stressad för jag vet inte när jag ska hinna plugga matte och så skulle jag ju egentligen lämnat in min naturlabbrapport, men nu så råkade jag skicka fel fil till skolan så jag kunde inte skriva ut den. Men jag fixar det på måndag jag hinner faktiskt inte nu. Känner mig ändå ganska säker i matten men vi får se hur det går. Vi ju verkligen få bra nu!

Innan vi åker ska jag bara köpa nåt att äta. Tyvärr måste jag då gå in med resväska på konsum... jättekul -.- Aja nu slutar jag skriva, vi hörs på söndag! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0