stockholm vaknar långsamt och jag är full igen. fast det är jag ju inte.

Har varit vaken ett tag, men inte orkat göra så mycket haha! Det är så skönt att vakna och så lyser solen in i rummet. Åh det är så mysigt :) Men nu har den slutat lysa in :( Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska väl antagligen bara vara hemma, måste göra min labb och träna inför svenskaredovisningen imorn :S Ska ändå inte säga så mycket, så det borde jag klara! Måste även göra lite matteuppgifter. Och läsa i min svenskabok. Så det får väl bli en jäkla pluggdag för mig idag. Aja, det är väl bara att acceptera det.



Fika med Rebecka i torsdags :)



Mina nya, snygga skor ;)





Snowboardåkning på plattan! Jag vet... wtf?!



Jag igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0