take my hand and drag me head first, fearless.

Godkväll! Det gick superbra på repet! Längtar redan till valborg då vi ska uppträda! :D Haha vi flummade ganska mycket när vi repade, eller hade vårt "repmöte" efter att vi kört igenom Breakeven några gånger. Haha och även efter flummade vi och skrek xD Skitkul! Och innan vi repade så väntade vi andra på Alitzel, och då passade de andra på att klättra upp i ett träd som är känt där vi repar typ haha ;D Så tog lite bilder där också. Usch vad kallt det har blivit nu. Hade fan på mig vantar för att det var så kallt.. Och värre ska det bli..

Ska strax göra franskaläxan och sedan tvätta lite kläder som jag ska ha med på lägret, åker ju imorn. Så det kommer nog inte bli någon bloggning nu i helgen, inte förrens på söndag iaf. Men måste även plugga matte då så vi får se hur mycket jag hinner blogga. Fast jag har ju faktiskt bloggat ovanligt mycket idag :D

Ringde till tandläkaren idag så ska dit på tisdag. Tydligen räknas jag som akuttid så jag kommer nog få sitta där ett tag och vänta på en lucka... men emn vad ska jag göra? Sen måste jag dra till piercingstudion snart, (nästa vecka hinner ju inte nu i helgen, är ju inte ens hemma xD) så att de kan kolla min piercing :) Hörde btw att deras tatueringsstudio har stängt :( buhu, men det finns nog andra som också är bra.

Btw så har vi nu skrivit en lapp i bandet (vi söker basist) som vi ska sätta upp sen. Det känns verkligen som om vi är på rätt väg nu haha xD Aja nu orkar jag inte skriva så mycket mer, har massa saker att göra. Sen måste jag ju sova oxå x) Ha det bra! Kraam <3 Ni får lite bilder i stället :)





Jag nån dag, och jag på biotoan.. xD Deras speglar är älskvärda!



Bild från ettornas afton när vi gjorde "ritualen". Man ser inte så bra men alla elever
(2or o 3or) står runt omkring där uppe :)



Jag var hungrig efter aftonen ;)





Wanna be a monkey!





Jag har förtrollat Alitzel till min slav det är därför hennes ögon lyser o.O



Amanda kom inte heller undan min förtrollning..











Vem fan kom på idén att ha ananas i pastasalladen? -.-
Den är där till vänster för er som inte ser..
Som ni ser har jag tuggat på den. Intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0