this is a warning.

Heej hej bloggen! Är så himla trött haha, men inte riktig på ett dåligt sätt. Dagen gick ganska snabbt även fast detta är vår längsta dag. Hade historia på morgonen, vi gjorde inte så mycket, fick kolla på en liten kort filmsnutt typ, om sveriges historia under medeltiden elr nåt. Sen hade vi matte, och nu har vi börjat med algebraiska uttryck. Uuuh är fortfarande efter.... Sen hade vi lunch, inte lika gott som förut eftersom chefskocken har slutat :(

Sen hade vi franska, läs-och hörförståelse. Det var skitlätt! Nu är det bara provet imorn som gäller då.
På samhällslektionen fikade vi, yeey och snackade motioner etc. Haha och på idrotten skulle vi köra softball. Det gick väl ganska bra för mig, träffade bollen!! Vi fick sluta lite tidigare så det var bra.

Nu sitter jag här och ska snart göra min matteläxa. Försökte göra lite idag på lunchrasten men det gick inte så bra, fastnade ganska snabbt vid uppgifterna. Vilket betyder att jag fortfarande är fast ännu. Ska ta med franskan till repet och plugga det där, vill verkligen få bra imorn på provet. De andra kanske kan hjälpa mig med matten också ifall jag inte hinner/kan göra den här hemma.

Nu måste jag sluta blogga, dags för fucking plugg! ;) Vill egentligen shoppa eller träna men tyvärr hindrar pluggandet mig från att kunna göra det :( Kram alla söta!


Hade kommit på något roligt att skriva till denna bild igår, men då skulle ju blogg.se
såklart strula, så ni får nöja er med meningen: godis efter teatern..


Labb på naturkunskapen igår :)


Kompost full med insekter :D!


Vi skulle hälla jorden i tratten, och så hade vi ljuset på så att alla insekter
skulle springa ner och ramla ner i vattnet hahaha xD


Armbrytartävling!


Jag igår innan jag skulle till Lilla Stugan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0