well open up your mind and see like me.

Nu är jag tillbaka! Var först i centrum med Sara en stund, det var trevligt! :) Sen stack jag till Lilla Stugan där vi snackade kärlek, sex och relationer. Hahah det var skitkul! :D Längtar redan till nästa gång de har öppet!

Kan ju berätta om gårdagen nu, då blir ni kanske glada. Vi fick tillbaka testet/summary i engelskan. Det gick väl ganska okej. Haha som sagt hade jag missuppfattat ganska mycket så fick C- på det. Sen på skrift fick jag C+. Inte precis vad jag brukar få men jag har ju ändå chans att förbättra mig.

Vi var på teater med klassen kl 18, Stadsteatern. Vi såg Orestien. Jag tyckte den var ganska bra, hade ju aldrig sett en riktig teater innan så det var kul. Fast jag hade ont i huvudet hela tiden, var väl för jobbigt att koncentrera sig. Innan teatern så var några från min klass (och jag såklart) och åt på kungshallen (tror det heter så hahaha) på Hötorget. Det var gott :D

Idag labbade vi på Naturkunskapen. Haha vi skulle leta insekter i en kompost. Asså vår lärare är fan bäst!! xD I början var jag skiträdd när jag skulle plocka upp insekterna med en pincett men till slut gick det bra. Trodde inte jag var så rädd för insekter men det var jag visst. Haha alltid när man kollar på typ fångarna på fortet så tänker jag alltid när de har med insekter: äsch det där skulle jag klara lätt!
Men det skulle jag nog inte hahaha...

På onsdagsrasten var det armbrytning, hehe det var inte så kul :P Sen så hade vi stadsvandring på eftermiddan. Vi gick ända från t-centralen till Riddarholmen! xD Det var så jobbigt och kallt och vi var tvungna att hitta massa byggnader (14st), och svara på frågor om dem. Och sen var jag ju dum nog och erbjöd mig att skriva rent det -.- Har iaf gjort det nu. Vi fick iaf sluta en timme tidigare, så det var skönt!

Nu sitter jag här och äter godis och försöker att inte tänka på alla läxor etc som jag måste göra imorn. Men det ska nog gå bra. Tänk positivt lilla Julia :) Ska kolla på ett avsnitt av the L-word innan jag sover. Vi hörs imorn!


Plugg i skolan. Haha och som ni ser så har jag fått igång min miniräknare ^^


Igår var det ju kanelbullens dag så då köpte jag ju såklart en kanelbulle ;)


Innan teatern började :)

Det går inte att lägga upp fler bilder just nu :( nåt fel med blogg.se
lägger upp fler senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0