what do i do with a boy, with a boy like you?

Hej alla! Sorry för att jag inte bloggade igår men kom hem sent så orkade bara inte :) Är så jävla slut nu, blää har ont i huvudet och i magen och jag är bajstrött. Tänkte skriva vad jag gjorde igår och idag men jag orkar fan inte det nu. Gör det senare ikväll. Ska iväg till Lilla Stugan på temakväll vid 18 tiden. Förhoppningsvis är jag inte en zombie då (som jag känner mig som nu, okeej det blev en konstig mening..), och är pigg (antagligen inte), när jag kommer hem och ska försöka blogga. Buuu har så ont i huvudet!! Och så har jag så mycket skolarbete att göra!! FUUUUUCKKK! :( :( :( :( Orkar inte skriva nu blir bara arg och trycker på fel tangenter och i fel ordning..
Hejdå!





:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0