where are you gonna sleep tonight?

Heej alla läsare! Nu är jag på bra humör :D Visserligen började min dag hemskt, jag försov mig och hade 20 min på mig att klä på mig och skynda till t-banan. Jag hann som tur var. Så jag var inte på det bästa humöret på morgonen eftersom att jag inte hann träna inför franskaprovet som jag hade planerat att göra på morgonen. Men jag blev på bättre humör sen. Hade först samhälle, och det var kul för då fick vi välja vilken motion som vi "brann" mest för och så skulle alla som hade valt samma sitta i en grupp och komma på argument för. Sen så ska hela klassen tillslut välja en motion som skickas in till riksdagen typ :D Och vet vi? Sen kommer vi skicka 3-4 pers från klassen som får vata med i ett utskott för en dag :D elr nåt sånt! Ååååh jag vill det, hoppas jag får göra det!!

Franskaprovet var btw skitlätt! Jag kommer få några fel det vet jag, men ändå, jag kunde nästan allt :D Så tur att jag gjorde matten igår, och inte fokuserade så mycket på franskan. Kunde ju det ändå ^^
Sen efter skolan stack jag till centrum och shoppade lite, helt själv. Alltså jag tycker det är jätteskönt att gå runt och handla själv. Det är en speciell känsla :) Haha skumk ja e haha jag vet xD

Nu i kväll ska jag ha värsta myskvällen. Jag och Maria gjorde klart vår labbrapport så nu har vi skickat in den. Jag har inte så mycket att göra (skolarbete) i helgen, ska försöka plugga matte och sen måste jag läsa klart min svenskabok, men det klarar jag lätt! :) Iaf, ska kolla på Idol och dricka smoothie. Men först ska vi äta lax, mums!
Vi hörs senare ikväll, nu ska jag fortsätta njuta av musiken som dundrar här, kan lägga in låten sen som jag just nu lyssnar på, den är skiitbra! Så nu har ni nåt att se fram emot ^^ Kraaaam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0