wherever you go i will follow. i just wanna be where you are.

Hej! Hade så mycket att göra igår så jag hann inte blogga. Orkar inte förklara hur min dag var för jag kommer inte ihåg den. Var iaf i centrum med Sara efter skolan och köpte present till Yogi :) Sen var jag med Ibbe i Lilla Stugan på temakväll, det var också kul men jag tror Ibbe smittade mig för nu är jag sjuk... :( Så har varit hemma från skolan idag och bara legat här som ett jävla lik. Efter många om och men (heter det så?) så har jag typ skrivit klart min dumma teateranalys. Den får duga för jag orkar seriöst inte anstränga mig mer nu. Visserligen känner jag mig redan lite bättre efter att jag tagit en alvedon, men jag orkar inte sitta och förbättra analysen.

Ska nog gå till repet ändå, men jag ska nog inte sjunga, bara vila lite eller nåt. Men vi får se, för jag är bara på så dåligt humör nu, är så jävla arg men är för sjuk för att orka släppa ut något.. AAAAAAHH vad jag hatar att vara sjuuuk!!!! Blir så jävla aaarg !!! >:( Orkar inte med allt...... blöööö! Och sen har jag fan två prov nästa vecka! Fan vad jag hatar skolan just nu! Skolan kan fan ta sig! Var glada ni som slipper skolan. Det är ett helvete people!

Ska nog vara hemma imorn också, men vi får se, jag blir så jävla rastlös när jag bara ligger hemma -.- Men jag måste iaf hämta mina böcker så att jag kan plugga i helgen till mina helvetesskitprov! Och så måste jag lämna in svenskan.. Gaaah jag hatar allt! Orkar seriöst inte......! -.- livet sugerr..... håååårtt! Jag längtar som faaan tills jag börjar jobba! Så mycket bättre!!!

Man kan btw åka på summer school till england nästa sommar... jag vill helst åka, ska nog anmäla mig. orkar inte vara entusiastisk nuu är så arg.... fuck fuck fuck allting hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0