who run this world? girls!

Hej igen! Är snart klar med min labbrapport. Det är bara lite osäkert med några frågor om kompost haha, men har hittat lite på internet (det står inget i boken så vitt jag vet), men ska se om några i bandet kan svaren :P Sen är det bara att skriva ut rapporten imorn, och klistra på näringsväven som jag ritat så fint ^^
Franskan kvar, men det är inte så jättesvårt, ska lära mig tio nya ord och kunna läsa texten (bra antar jag xD). Vi kommer säkert fortsätta med stafettläsningen så det är bäst att jag tränar ordentligt på texten.

Ska strax gå till repet, ska bli riktigt kul! Och jag är så stolt över mig själv att jag faktiskt satte mig och gjorde mina läxor utan att klaga! Det är fan ett under. Det gäller bara att fortsätta med det så blir det perfekt! :)

Haha förresten vår matte/sam-lärare är bara för gullig. Haha om ni fastnar på någon uppgift får vi ringa honom och be om hjälp. Till och med på helgen! Hur bra lärare är man inte då? :D Skitbra är han i alla fall. Bara att jag faktiskt inte dör av tanken på matte längre är hans förtjänst!

Aja nu ska jag sluta skriva. Men bloggar senare ikväll :) Vi hörs people! Puuusss <3





Min snygga näringsväv. Dessvärre failbilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0