words can't bring me down.

Hej alla! Sitter här med Saga i knät så det är lite svårt att blogg haha, och jag vill inte flytta på henne hon är så söt <3 (flyttade henne ändå haha stackarn xD). Dagen har väl varit ganska bra. Var helt död när jag skulle upp imorse. Hade ju idrott 8.00. Fy fan säger jag bara. Vi hade jävla styrketräning och samtidigt som t.ex. jag styrketränade, skulle den andra (man skulle vara i par), springa tre varv runt en bana i hallen bredvid. När hon sedan var klar kom hon och bytte med mig och så sprang jag osv. Så gjorde man om och om igen i fan 45 min!! Jag hade så jävla ont. Lyfta en jävla stång på 8 kg (mkt för mig haha), var så jävla jobbigt. Men det är ändå bra att hon kör hårt med oss, det lönar ju sig i slutändan.

Sen hade vi historia, och vi fick träffa vår vikarie idag som vi ska ha till jul. Han verkar väl okej. Sen gick några inklusive jag, till ett infomöte om skoltidningen. Vill gärna vara med och skriva i den, så vi får se hur det går. Man ska göra en uppgift som de lägger ut på facebook, och sen väljer de ut de dem tycker passar att skriva till tidningen.

Sen på lunchrasten var jag och Helena och spelade lite i musiksalen. Det var kul! Sen hade vi naturkunskap, läxförhör, Haha vi fick sitta och skriva i fronter (dator), hon hade lagt in ett prov där så vi skrev på datorn, skitsmart! hAHA det gick inte så bra för jag hade inte tränat. Trodde inte att det skulle vara värsta grejen. Efter det hade vi snabbt mentortid och sedan svenskaprov på den bok vi läst. Det gick väl också sådär.. men aja skit it. Avslutade dagen med engelska och det var väl okej som vanligt.

Har tack och lov inga läxor tills imorn, så jag tänker slappa idag och kanske göra lite matte, vi får se. Och imorn är det ju ettornas afton. Jag köpte biljett (elr betalade, fick ingen biljett haha de ringar bara in en att man har köpt xD) idag så imorn gäller det haha! :) Ska bli kul faktiskt!

Ska mysa lite nu, vi hörs senare :) Kanske kollar på nån film online på nån sida som Yogi föreslog ;) kraam<3


Bild från igår, från Yogis blogg (johannamj.blogg.se) :)






Mys med Saga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0