you don't know why yoy can't turn aroundand say goodbye.

Hej bloggen! Just nu ligger jag här i soffan och lyssnar på lugna favoriter. Min mamma fick för sig att möblera om lite igår i vardagsrummet och det blev faktiskt mycket bättre. Det blev mysigare än innan. Gårdagen var väldigt rolig. Var i Kista med Sara och hon köpte present till Yogi och jag köpte inte så mycket. Sen åkte vi till Solna och då skulle jag klippa mig. Men precis när vi kom dit så blev jag sådär snurrig som på ettornas afton. Men jag klippte mig ändå. Blev väl ganska nöjd, men nu saknar jag mitt långa hår :'( buhuu.. men det är bättre att klippa sig oftare och mindre om ni fattar.

Sen så var jag hos Alitzel, Jenny var också där. Vi kollade på varandras klassfoto och garvade åt några roliga klipp på internet haha. Sen mötte vi upp Sara och gick till Yogi där Caro redan var. Vi började med att äta middag, pizza. Sen så kollade vi på Linas kvällsbok och åt tårta etc. Sen så fick jag ett ryck och dansade lite haha. Det var iaf kul. Nu är jag trött, och orkar inte göra ett skt. Och är så jävla arg på min dator (men försöker att chilla), eftersom tangentbordet är segt igen så man kan inte skriva snabbt för tangentjäveln hoppar över bokstäver. Man måste liksom trycka skitnoga som ett jävla psykfall. Skitirriterande! Jag vill ha en ny dator -.-

Det är så typiskt. Så fort jag faktiskt vill blogga så ska nåt strula. Min vanliga tur... fml once again. i will keep saying it until i have proof that speaks differently. (?) fuck my english. gaah jag orkar inte med all skit..



inte ens mitt fuck you finger kan tas på allvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0