you look like a fool to me.

Godemorgon! Sitter här och fönar mitt jävla hår. Alltså tycker inte ni också att det är så äckligt (och blir så arg) när man har glömt/missat att skölja ur allt shampoo typ... tror det just hände mig! Fan.. Håret blir bara så fett och äckligt då. Aja nu ska jag sluta prata om fett hår haha! Har faktiskt lite bråttom nu, måste gå inom 40 min.. måste hinna kolla hur mycket pengar jag har på kortet innan tbanan går tio i.. Vill egentligen måla om naglarna men det hinner jag inte... får väl göra det imorn eller nåt.. Haha som om jag hinner då.. har ju massa skolarbete att göra :( Nu har jag inte tid att blogga mer, men vi ses ikväll :)! Big love<3



Är det bara jag som får orgasm bara av att titta på bilden? Hahahahah xD <333333 ^^

Kommentarer
Postat av: amanda <3

haha nej jag med! xd så jävla snygg... xd

2011-10-01 @ 14:13:59
URL: http://amandamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0