Again: FUCK MY LIFE , I WANT TO KILL MYSELF ONCE AGAIN!

Hej bloggen! Är inte på värsta blogghumöret nu för tiden. Har typ inget kul o skriva om. Så ser mitt liv ut... boring as hell... Dagen var iaf bra. Började fem i tio med samhällskunskap och jag hann göra några frågor. Franskan gick snabbt, och jag hann skriva ut min läxa innan lektionen började hehe. Lunchen var väldigt god, det var fläskkotlett med potatis och svampsås! Och till efterrätt fick vi crème brulé :D Smarrigt! Köpte även biljett till insparken, längtar som faaan! Ska bli skitkul!

Efter skolan kollade jag runt lite i centrum (själv jag vet, jag är övergiven), och köpte en fin tröja :) Nu har jag bara sååå tråkigt. Fuck my life gånger tusen miljoners gånger... Bäst jag vänjer mig vid detta då detta är hur mitt liv kommer att se ut föralltid typ.. Blä, och imorn ska jag på bröllop. Mitt andra bröllop jag varit på någonsin. Jag vet inte vad jag ska ha på mig men jag antar att det blir min svart/vita "slimmade" klänning. Slimmade är mitt egna ord för tajta.... Sen på söndag ska jag träffa Nina och Ibbe, det längtar jag också till! Har verkligen saknat dem! <3 <3 <3 Mina kära vänner :'3! Ful smilis jag vet men det ska se rörd ut typ haha!

Igår... vad gjorde jag då.... öööh juste var ledig... aja whatever det har jag redan skrivit om...

Vad jag ska göra nu vet jag inte.... alla är typ upptagna (som vanligt har ingen tid med lilla mig snyft).. och läsa eller kolla på film eller spela gitarr etc vill jag inte göra, det är tråkigt. Jag funderar på om jag ska ut och jogga lite kanske... kan vara en bra idé. Då är jag iaf ett steg närmare att bli ännu sexigare hahahahaha! Varning för ego häär ;) Nä, men det är nog en bra idé... Springa, bli svettig, och sedan duscha :D! Och sedan inte äta Ben & Jerry glass! Blöö kommer säker få massor av tårta etc imorn... då spelar det väl ingen roll om jag springer idag.. Får väl springa på söndag oxå då... :)

Nu ska jag sluta skriva för mitt liv är inte intressant. Dedikerar detta inlägg (varför vet jag inte) till en underbar person som faktiskt bryr sig om mig och stöttar mig no matter what! Tack för att du finns <3 Du betyder allt för mig och det vet du <3 Jag önskar att alla andra kunde bry sig lika mycket som du och jag gör, då skulle världen vara en bättre plats.. <3



Bilden är från Gotland i somras. Blev faktiskt brun den dagen. Men det försvann ju lika snabbt som det kom -.-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0