AiluCrash!!! <3

Hej! Sorry för dålig uppdatering men var så trött igår. Kan berätta om kvällen. Skulle ju egentligen på Håkan. Vi åkte dit och var där typ vid sju. OMG ni skulle sett kön, den gick ända från ingången till skansen!! Säkert en halv kilometer lång. Och det var en timme innan det skulle börja! Fan vi skulle aldrig ha hunnit in i tid och vi skulle fått stå på sämsta platsen så att vi inte ens såg honom. Så vi struntade i det och gick på bio i råsunda i stället xD Lite synd att jag inte fick se Håkan men det gjorde inte så mycket. Vi såg iaf Bridesmades. Ja jag vet att jag redan har sett den men jag hade en gratis biljett så jag använde den ^^

Och nu.... idag så var vi och kollade på AiluCrash!!! De var skitbra!! Vi var liksom där en timme innan typ och så såg vi när de kom, haha och Ludde gick runt i affären som om ingenting haha och sen så frågade Amanda, Hanna och Yogi om kram så de fick det XD Sen så började de spela iaf, och vi stog längst fram hahahahah! :D Bästa platsen! De var som sagt skitbra! Filmade hela tiden! De andra tog bilder så lägger upp fler bilder sen när de har skickat :) Sen så hade de signering och det var kul hehe, en ritade en sol på min poster xD Och Ludde gjorde ett konstverk på min haha alltså han råkade skvätta med pennan när han skulle skriva till Julia :P

Det var iaf en lyckad dag. Jag köpte även ett rött skal till min iPhone :) Nu sitter jag och lyssnar igenom deras skiva och ska även lägga in låtarna på datorn och mobilen strax. Och även lyssna på det jag filmade idag och eventuellt lägga upp det på facebook :)

Btw min ena fot har typ svullnat upp mycket O.o och det kliar som fan,
måste ha bränt mig på något typ efter orienteringen i torsdags på idrotten...

Vi hörs snart igen! :)



Den jävla kön igår O.o!



Väääldigt lång!



I väntan på tåget efter bion igår :)

Lägger in bilderna från idag i ett separat inlägg xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0