all i want right now.

Hej alla! Sitter nu och lyssnar på musik som vanligt. Är lite hungrig men orkar inte laga någon mat. Har visserligen en burk nudlar... äter kanske det strax... vi får se. Åh, jag känner verkligen för att spela in musik. Få spela in sina favoritlåtar, göra en egen skiva! Fan vad jag vill det just nu! Det är ju vad jag alltid har velat, ända sedan jag var liten! Någon gång ska jag göra det! Kanske kan spela in lite i replokalen, de har ju en studio där.. Får väl göra det snart då. Vill ta sånglektioner också för att bli ännu bättre! Men allt kostar ju... Juste kom på att jag måste betala pengar till Yogi för replokalen -.- usch merr pengar försvninner. Hur ska jag då kunna spara till språkresan? Det måste gå, det måste det! Usch det är så mycket jag vill göra i mitt liv, kommer jag någonsin hinna göra allting?
Qui vivra verra - Den som lever får se.



Bild som Amanda tog idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0