AUSTRALIEN 2013, HERE I COME! :D

Godkväll kära läsare! Nu är jag väldigt trött och ska snart sova. Gjorde klart historieläxan som tur var, och hann även med att skriva en text till franskan. Så nu känns det lite bättre, bara hälften av alla läxor kvar. Men de gör jag imorn när ja har fem timmar håltimme!!

Stack ut och åkte till Hötorget med Sara. Där köpte hon ett par väldigt snygga skor (Y). Sen vandrade vi runt i centrum på jakt efter en skinnjacka men tyvärr hittade vi ingen bra.

Har förresten kommit på världens bästa grej! Värsta målet i mitt liv! Sommaren 2013 ska jag på språkresa till Australien! :D Är så jävla fucking glad! Men det finns ju såklart en hake... money, money! Jag har ca ett och ett halvt år på mig att få ihop minst 40 000 kr! Wish me luck säger ni väl sarkastiskt. Men fy fan jag ska faaaan få fram de där pengarna! Jag ska jobba så mina knogar blöder för jag ska faaaan åka till Australien!!!!!!!

Jag återkommer till det när jag har fått ihop lite pengar haha! Men har planerat att ha två sommarjobb nästa sommar, och skaffa något jobb nu i höst/vår på helger/kvällar. Ska även sälja massa skit på loppis och söka massa stipendium! Det här ska gå, det här ska gå fan! Jag ska åka till Australien!!!!!!!!

Aja, nu ska jag strax lägga mig, men av nån konstig anledning blev jag liksom pigg igen... är nog för att jag är så fett taggad inför Australien, det är fan det enda jag kan tänka på just nu! Sen är det ju en annan grej jag har glömt att berätta! Nästa termin så kan man få vara utbytesstudent i Frankrike i ca 1-2 veckor :D! Men de tar bara 25 pers så de lottar om det är många som vill åka :S Jag måste komma med!!!! Fan jag är så taggad på att resa, plugga, lära mig nya saker och träffa nya människor! :D

Nu ska jag sluta skriva haha, vi hörs! Puss!

Btw, filmen heter Little Miss Sunshine xD



Bild från google <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0