Dagen och Larry Crowne :D

Tjaaa bloggen! Sorry för att jag inte bloggade nu på eftermiddan men jag hade inte tid. Träffade min mamma i centrum efter skolan och vi handlade lite och sen gick vi hem. Tungt att bära, hehe :P Sen så åt vi lite och drog på bio i Råsunda. Ja jag vet att vi typ är biofanatiker haha men vi älskar att gå på bio xD vi såg iaf Larry Crowne filmen. Den var bra men jag kunde inte precis njuta så mycket av filmen i slutet eftersom jag blev extremt kissnödig. Höll fan på att börja gråta HAHAHA! Jagv bet fan av mig nageln för att ha nåt att göra så att jag inte skulle kissa på mig. XP Fett weird jag vet :) Men sån är jag höhöhö!

Dagen i skolan var bra, hade först Naturkunskap och då snackade vi om ..... va fan hette det nu... inte hållbarhet... nåt med hållbar elr nåt alltså naturen... haha jag ska alltid glömma just det ordet... men aja ni kanske fattar vad jag menar. Något om planeten och hur den påverkas av det vi människor gör. Vi kollade på några korta klipp, vilket bara gjorde mig deppig över jordens välmående och arg över hur idiotiska människorna i detta samhälle är! Såklart inte alla men många..

Aja sen hade jag svenska och då fick vi lånekort från biblan och så lånade vi en roman. Man hade fyra st att välja på och jag tog någon som verkar bra. Kommer inte ihåg vad den heter än så länge haha. Hade iaf lunch sen, två timmar som ni såg i mitt förra inlägg haha. Skrev ut lite privata grejer därför satt jag vid datorn och hade tillgång till mig blogg xP Hade sedan franska och det var väl okej. Avslutade dagen med engelska då vi skrev en sammanfattning av filmen vi såg.

Har väl inte så mycket mer att säga just nu. Jag skulle kunna skriva mer men mitt jävla tangentbord fuckar upp sig, har fan ett eget liv. Det hoppar över vissa bokstäver även fast jag trycker på dem, eller så gör de två av samma bokstav -.- Fett irriterande... Aja nu ska jag lyssna vidare på musik, men tyvärr så fuckar sig youtube oxå.. I wish I had Spotify Premium :( Vi hörs! Kram!

Tänkte lägga in en bild men min dator är fucking irriterande så skiter i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0