Detta kanske ni inte visste om mig...

- Jag sjunger medan jag gör mina läxor så att jag inte ska bli uttråkad och sur och bara gå därifrån.
- Mitt humör är oftast som en berg-och-dalbana. Ena dagen kan jag vilja dö, och i nästa vara glad.
- Jag vill jobba med ungdomar eftersom jag själv har mycket erfarenheter av jobbiga saker.
- Jag skulle kunna gråta till alla filmer som har sorglig musik i sig, bara det är rätt stämning.
- Någon gång vill jag skriva en bok och publicera den.
- Jag tror aldrig att det har gått en längre period då jag inte har varit kär.
- Jag tänker alldeles för mycket, speciellt på allt dåligt istället för att tänka på det bra.
- Jag är inte rädd för ormar.
- Jag har nog aldrig sett något avsnitt av O.C.
- Jag har väldigt svårt att bestämma mig när det gäller saker, men jag har blivit bättre på det.
- Jag funderar ofta över om jag vill vara ett barn, eller vuxen.

Nu orkar jag inte komma på fler saker, och allt får ni inte veta heller ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0