do not fuck my life, and do not kill me julia.

Godkväll bloggisen! Är på lite bättre humör nu, dvs. inget "fuck my life i want to die"-humör. Hehe, lite är väl tack vare Wilma som underhöll mig på sms :) Gjorde inget speciellt nu på kvällen, slappade bara, lyssnade på musik och drömde mig bort. Funderar över vad jag kan skriva om i min framtida bok. Alltså fantiserade jag ihop några scener som jag tror kan passa :) Sen har jag kollat på idol som vanligt.

Ja... vet inte riktigt vad jag ska skriva :P Är lite trött nu. Jag vill egentligen börja skriva på min bok men jag vet inte riktigt hur jag ska börja osv. :/ Blää jag önskar att det bara kunde komma av sig självt. Men jag kan ju skriva och senare ändra och skriva om ifall jag inte är nöjd.

Japp, vi får se hur det går på bröllopet (stavning ? xD) imorn. Det börjar vid fyra så jag har ju hela dagen på mig att fixa mig, så det är ju en fördel för mig :P Sen får vi väl se hur länge vi stannar. "Efterfesten" kommer säkert hålla på hela natten, och folk kommer säkert bli fulla och... ja ni fattar xD inte så kul i slutändan hehe.

Nu ska jag lyssna vidare på musik, och drömma mig bort haha! That's my life ;D jag e så tråkig haha! Men jag kanske bloggar senare ikväll innan jag sover, annars höres vi imorn xD Byye!



Bild från tjejmiddan (a.k.a kakfesten) hos Alice :) Alla tjejer är tyvärr inte med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0