........

Okej.... nu tänker jag försöka skriva om mitt fucking inlägg! (Just nu vill jag fucking mörda min dator! Jävla ***-****-********!


Hej kära läsare! 0m jag nu har några kvar efter min dåliga uppdatering. Men det har som sagt varit så mycket i skolan just nu. Men ska försöka skriva lite nu om vad jag har gjort de senaste dagarna. Är på blogghumör nu så tänkte skriva lite. (Var, jävla fucking helvetesdator!) Tänkte även lägga upp lite bilder från bla. när jag var med Sara. Börjar förresten gilla min klass mer nu! :) Vi var på skansen i måndags, det var ganska kul! Lägger upp några bilder därifrån också. Vad har jag gjort mer?


Igår var en ganska speciell dag, ganska mycket hände. Men jag var väldigt modig! Efter det jag gjorde vet jag att jag klarar allting. Men jobbigt var det också, men jag vet att det blir bra. Tack vare en underbar människa som jag är så glad över att jag har fått lära känna! Jag saknar dig så jävla mycket redan, jag önskar det vore vi <3 
Kom lite försent till repet pga händelsen. Men vi repade i alla fall lite hehe, och vi är på gång med nytt namn och listar nya låtar att spela. Riktigt nice! ;)


Vi har fått mycket läxor/uppgifter nu -.- Eftersom vissa lärare ska på resa med några klasser nästa vecka (matte, samhälle, svenska, franska), så jag kommer inte ha lektioner i de ämnena nästa vecka. Men i stället har vi fått massor att göra hemma -.- typiskt, men det är bara att jobba på. Vi har även fått läroböcker nu, det var så jävla tungt att bära på, höll fan på och dö nästan! Var med Jenny idag, vi fikade :) De andra kunde tyvärr inte komma, men vi får göra om det snart igen :)


Nu orkar jag inte skriva mer, detta blev ett liten sammanfattning om vad jag hade skrivit innan. Men nu är jag så jävla arg så jag skulle kunna gå ut och springa flera kilometer. Synd att det är snart natt... annars hade jag fan gjort det!


Hejdå, hoppas att era datorer inte är så fucking cp-störda som min är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0