Happyface today :D

Haha, det är nog jag som har smittat er, Amanda o Alitzel ;) hehe men nu är jag nästan frisk iaf, och det är ju bra? Att nån är frisk? :D Hade bara naturkunskap idag haha, slutade efter det. Men min grupp gjorde klart vårt grupparbete i svenskan, och så stannade jag och åt lunch och gjorde lite av matteläxan. Så jag var väl ändå kvar till ett typ :P Lite korkat kanske ni tycker hehe men skolan kommer först (wtf liksom xD). Sen så åkte jag in till stan och träffade min mentor, vi gick på bio och såg Bridesmaids. OMG den va så jävla rolig! Jag säger bara Yogi, jag önskar att jag fick se den med dig, du skulle garva ihjäl dig, vilket skulle leda till att jag också skulle göra det ^^ Men vi får väl se den nån gång tillsammans när den kommer ut på dvd hehe :)

Har även nu på kvällen kollat på idol och på en bit av House. Haha ha är så gullig nu, och han är ju tillsammans med den där tjejen :D Haha, märker att jag gör många glada smilisar. Skumt att jag kan vara på så bra humör idag, och var helt fucked up deppig igår... fuuuck varför ska en viss person alltid ha rätt? ;) Jag skämmer ju bara ut mig när jag försöker övertyga någon om nåt som egentligen inte stämmer haha!

Nu ska jag kolla på The Ana Gina show,..... eller rättare sagt, The fabulous (stavning?) life of Ana Gina! :D Det hade ju premiär idag på svt play, klockan 16.00. Och nu är min mamma ute på macken, så förhoppningsvis kommer hon hem med en brownie som jag kan smaska i mig. Det förtjänar jag!

Och btw, jag har ett mål inför min framtid nu! Måste fortsätta tänka på det så att jag inte bara ger upp skolan helt. Vi har ju fan så mycket uppgifter att göra nu så jag vill fan bara gråta :( Vi hörs! Kram till er alla :)



Värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0