Homework ftw... not! :D

Hello people! Borde egentligen göra min historieläxa just nu men jag passar på att ta en paus medan min mamma är ute och köper toapapper (haha wtf i know xD). Har faktiskt skrivit en fråga iaf :D En hel sida... o.O tänker ni då, men jag hade mycket att skriva, och det är ju inte precis som matte att det finns ett svar, utan här skulle man utveckla typ haha och skriva vad man själv hade för erfarenheter osv.

Hade bara engelska idag, vi kollade på film. Miss Little Sunshine tror jag de heter. Har sett lite av den förut, men den är väl ganska bra. Efter det hade vi it-intro lite snabbt och en åt jag lunch och åkte hem. Fan vad det regnar, så tråkigt :( Vill ha sommar igen... Suck, det kommer ta tid säger jag bara, innan den kommer igen. Aja, ska snart fortsätta med läxan, har ju fler att göra sen (samhälle, matte, franska). Så det är bäst att jag gör dem snart så slipper jag det sen och kan slappa hur mycket jag vill :D

Bloggar senare när pluggisen Julia är klar med her homework! (jag alltså haha)



Tomt var det i skolan i morse. Det var randig förmiddag så alla hade sovmorgon förutom vi små ettor (sammarna typ) som skulle ha engelska och it. Men när jag åkte hem så började alla haha! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0