I fear the homework.

Godmorgon! (Höll på att skriva dogmorgon...) Sitter här och äter musli med filmjölk/yoghurt typ :P Ska till Wilma sen vid fyra... så ja vad fan ska jag göra i fem timmar? Borde ju egentligen göra matte.. men blä det är ju tråkigt, iaf tråkigt på helgen. Men äsch så kommer det väl bli ändå.. Aja det är bäst att jag vänjer mig. Måste även läsa lite ur svenskaboken, så att jag inte behöver läsa som en galning senare... Men jag får väl tänka att efter jag har gjort läxorna så kan jag slappa och är fri.. iaf för stunden x) Men sen är det ju skola imorn igen :( bläää, men aja, bara att vänja sig. Annars kommer jag inte kunna bli vad jag vill och tjäna pengar och jobba..

Nu ska jag äta vidare, och sedan väl göra mina läxor. Det vänder sig inom mig när jag tänker på det :( Jag vill verkligen inte :( snyft dumma läxor :( Aja vi hörs senare!



En trött jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0