I know i'm a bad blogger lol

Godkväll! Ni får stå ut med att jag inte bloggar så mycket just nu, men det är mycket som händer och fötter hehe. Trodde att jag skulle börja bli frisk nu men hade feber idag och kännt mig allmänt dålig bara. Hoppas att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Men mitt muffinsbak var väl ganska trevligt i alla fall :) Hade inte bakat på vääldigt länge! Det var väl dags. Vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt, känner kanske för att kolla på någon film eller serie. Var ett tag sen det med. Vad har jag hållit på med hela tiden egentligen? Skola? Fikat? Snackat? Försökt lösa mitt liv till något bättre? Aja jag vet inte riktigt.

Asså jag förstår inte hur jag ska orkar göra alla mina läxor som vi har fått. Seriöst vad fan ska jag göra? Jag kommer inte orka! Det räcker med att jag redan har fullt upp i mitt jävla liv, och så ska man få massa läxor på toppen av det! Skitkul, verkligen... Suck, det är väl bara att hålla käften och görat'... Om man vill komma någon vart i livet kan man inte bara slappa... typiskt.. men jag latar mig faktiskt inte! Jag kämpar som fan med massor av saker... de sakerna råkar bara inte vara mina läxor... Men det är faktiskt inte bara läxor som är viktigt..

Lägger upp bilderna nu som jag skulle gjort. Bloggar kanske senare, eller imorn. Kram!



Regnbågen!



En läskig insekt i mitt badrum



Skansen med klassen



Stockholm



Jag hade pysselkväll med mig själv och min kreativa sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0