i will fall asleep...

Hej igen! Nu har Sara gått hem. Det var trevligt att hon hälsade på iaf ;D Nu är jag trött, ska snart sova ska bara äta lite chickennuggets med ris. Skumt att jag är hungrig när jag redan har ätit så mycket... Det var som sagt kul på bröllopsfesten. Vi fick god typ turkisk mat från någon cateringfirma, och tårtan var skiitgood! Choklad och sen vit marsipan, mums! Hade några att snacka med under kvällen så det blev inte tråkigt iaf :) Orkar tyvärr inte skriva så mycket mer, är inte van vid att vara uppe så här "sent". Haha halv ett är sent för mig nu för tiden.



Detta hade jag på mig :P



En bild från kvällen :P



Jag, dålig kvalité :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0