I'm not your hero. But I wish I was.

Är nu tillbaka (öh ja för ett tag sen men orkade inte blogga då xD) från tandläkaren! Har nu tagit bort tandställningen! :D det blev skitfint!!! Hehe ser ut som en hollywoodstjärna haha, iaf tänderna ^^

Aja kan ju börja berätta om måndagen. Vi skulle ju egentligen ha orienteringsdag, men när jag har åkt halvvägs får jag ett sms ifrån fronter där det står att orienteringsdagen är inställd -.- Skitkul att jag redan var på väg till skolan. Men aja jag åkte vidare och tog bussen hem. Jag hade liksom förberett mig ordentligt inför dagen, hade värsta regnjackan och fula mjukisbyxorna xP Sminkade mig inte ens. Men det var väl ändå bra att det inte blev någon orientering. Det hade nog inte vart så kul att springa runt i skogen när det regnar. Mina kläder skulle nog ändå inte ha skyddat så mycket x) Hade säkert halkat i skogen och gått vilse haha! Slappade iaf hela dagen därför bloggade jag inte.

Igår så hade vi vanlig skoldag, kommer inte riktigt ihåg om det hände något speciellt men det var nog bara en vanlig dag :) Sen på kvällen gick jag och Carro till kyrkan, UG. Det var kul! Vi hade tårtbakartävling, haha vår tårta var väl ganska god ^^ Den dög iaf.

Denna dag har varit en rolig dag. På naturkunskapen skulle vi göra en labb om toapapper. Fast typsikt nog glömdejag min rulle hemma men det gjorde inget. Sen på den s.k onsdagsrasten var det mjölkdrickartävling och en snubbe spydde xP Stackarn. Haha har det på film! Sen så hade vi skolfotografering och jag fick sitta! :D Yeey ville det! Hoppas klassfotot blev bra. Jag tror att mitt porträtt blev ganska bra, hann tjuvkika lite :P
Sen så hade vi engelskatest i aulan. Vi fick lyssna på en intervju och samtidigt anteckna, och sedan skriva en sammanfattning. Det gick bra! :)

Nu sitter jag och kollar på Pirates of the carrabien (stavning? xD), den första. Trodde att det var idol idag men det var det inte :( Har ätit upp min ben & jerry glass så nu har jag inget gott att äta :( Typiskt.. till och med skagenröran är slut xD

Jag borde egentligen göra matteuppgifter (som vanligt), men jag orkar bara inte nu. Får göra det senare och i helgen. Och sen har jag ju historiaprov nästa onsdag... vi får väl se hur det går..

Vi hörs! :) kraam :D



En bild jag tog i tisdags :)



Den smarriga/söta tårtan vi bakade :D






Jag och Maria gör vår toapapperlabb xD



Mycket människor som ska kolla på mjölkdrickartävlingen!



Många glas var de tvugna att dricka xD



Jag och Siham på svenskan :)



I väntrummet hos tandläkaren.



Resultatet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0