Jag har piercat mig! :D

Jag vet att min uppdatering har varit dålig. Men ska försöka berätta lite nu vad jag har gjort. Men bilder kommer senare för jag har inte hunnit lägga in dem i datorn än :) I torsdags efter repet var jag på tjejforum en stund, haha det var kul. Och i fredags var det ju inspark. Jag åkte till Maria innan och träffade de andra tjejerna där, (haha fast jag var först :P). Sen så åkte vi till insparken. Det var ganska kul faktiskt, men musiken kunde vart lite bättre, men det var ändå okej. Vi dansade mycket men man orkade inte dansa hela tiden, så vi fick och tog luft då och då. Hahah och det roligaste på hela kvällen var när en random snubbe kom och dansade med oss, och höll armarna runt mig och Maria xD Hahah det var kul! Åkte hem vid ett, mötte min mamma vid slussen. Alltså det är ovanligt mycket folk ute vid halv två :O

Sen igår.... dååå.. tog jag navelpiercing :D!! Wooho! Haha fast det gjorde faktiskt ont :S Men det gick så snabbt så det gjorde inget. Och piercaren var schysst så det var bra. Haha och när vi skulle hitta den piercing jag hade valt där uppe (den är lila/rosa), så hittade vi först inte den, men tillslut gjorde vi det. Jag fick följa med in i deras personalrum och han pekade på deras diskbänk och ba: rör inte den. Hahah jag ba nää... väldigt hårt med sterilisering där, haha med det är bara bra! xD

Som sagt piercingen är lila/rosa. Väldigt nice! Har nu lyckats tvätta den för första gången, det gick bra, och nu ömmar det inte så mycket. Lyckades sova utan att mosa piercingen hahaha!
Jag var även på bio igår med min mamma, vi såg NiceVille. Den var väldigt bra, men sorglig. Höll mig typ hela filmen för att inte gråta men i slutet kunde jag inte låta bli ^^

Idag ska jag på ledarutbildning i kyrkan med Carro, och sen ikväll ska jag på bio igen xD Fast med Nina, Ibbe och Noor. Vi ska se Friends with benefits. Den är nog bra! Och sen så är det ju ett plus att Mila Kunis är snygg oxå ;)

Nä nu ska jag fixa mig vidare, måste hitta något att ha på mig. Får ju inte ha höga jeans nu ;( Haha måste köpa ett till par fast låga. Lägger in lite bilder senare :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0