jag saknar dig.

Hej! Hann inte blogga på morgonen, försov mig lite. Träffade Carro och vi snackade lite och åt. Och jag fick se hennes navelpiercing, skitsnyggt! :D Sen så träffade vi Sara och Yogi. Vi gick runt lite i centrum, kollade runt och fikade. Sen så träffade jag min mamma och vi gick o handlade. Sen gick vi till centrum senare på kvällen igen och då köpte jag ett par jeans :D Jättesnygga! Orkar inte skriva så mycket, är väldigt trött, har pms, och allmänt sentimental och deppig. Så har inte så stor lust att blogga. Kollade på idol, och det var bra :) Har verkligen ingen lust att skriva mer så lägger in en länk i stället. Dela gärna den på din blogg/facebook etc. Kram till alla!




Jag saknar dig. Jag önskar att du vore här så att jag skulle kunna få chansen att säga hur mycket jag älskar dig och vill att du ska vara här just nu. Jag behöver dig. Jag önskar att jag hade uppskattat dig tillräckligt mycket när du fortfarande fanns här hos mig. Men nu är det för sent. Men jag hoppas att du ser mig ändå. Hör mig. Följer mig. Ger mig styrka att fortsätta leva utan att jag märker det. Tack för allt du gav mig. Jag saknar dig så mycket! Jag ska leva för din skull. Jag ska vara stark. Jag måste kämpa. Det har du själv sagt i mina drömmar, och jag vet att det var du.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0