Jävla bullar...

Jag är så jävla mätt! Har ätit nästan fem bullar!!! Fy fan vad jag mår illa hahahahaha! Men jag kunde inte låta bli, de var så goda! :D Är väldigt trött nu men ska försöka skriva lite ändå. Åkte som sagt till veddesta med Sara och Yogi. Där köpte Yogi en väska och så åt vi på Daisy's. Kebab <3 Sen åkte vi tillbaka hem till centrum och kollade runt lite. Men sen skulle jag gå, så jag träffade Nina och Ibbe på torget och vi gick till Wilma. Det var trevligt, vi snackade, lyssnade på musik ur Wilmas nya musikspelaregrej, man kan koppla in mobilen :D Trådlöst oxå hehe! Sen så hade Wilmas syrra bakat bullar så vi åt det också. Uuuuh jag mår såå illa :S Och imorn ska vi ha orienteringsdag :S UUUhh jag kommer faila sttoort! Hahaha men jag orkar faktiskt inte bry mig xD

Nu ska jag slappa, och förhoppningsvis inte somna. Lilla Saga ligger här bredvid mig och myser, så söt hon är <3 Men ska inte sova än, Wilma måste skicka lite låtar till mig först xP Hon har introducerat mig till Lykke Li och nu måste jag ha låtarna! :P Vi hörs!

Bild ingen bild tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0