Lång dag, men rolig :D

Hej alla! Sorry för att jag inte bloggade alls igår. Mådde bara inte så bra så jag tog en liten bloggpaus typ. Men idag är det mycket bättre :) Har hunnit med mycket idag haha. Dagen började med idrott 8.00 -.- och vi skulle ha halvklass. Alltså ena halvan skulle göra en sak och den andra en annan. Och våra a och b grupper är väldigt dåligt blandade. Vi var liksom tre tjejer i min grupp, och endast en kille i den andra. Men de ska fixa det snart som tur är xD Min grupp spelade iaf fotboll, ute, i reget :O det var väl okej förutom att det regnade såklart. Den andra gruppen hade gymintro så de hade teori i gymmet. Haha och jag slår vad om att när det är vår tur att ha gyminfo och de ska köra fotboll så kommer det säkert vara fint väder bara för det :P

Sen hade vi iaf historia och sedan lunch. Vi fick kebabgryta med ris och vitlökssås. Skitgott! Fan vad jag älskar min skolas mat!!!!!! :D:D:D:D Haha, sen hade vi mentorstid, våran första haha! Då hade vi klassråd men det var typ ingen som sa något xP Efter det hade vi svenska och då skulle vi göra en analys av en bild. Antingen om utanförskap eller identitet. Jag hade det förstnämnda. Det gick väldigt bra, jag hann göra klart den på lektionen som man skulle :D Efter det hade vi engelska och då översatte vi resten av orden som hörde ihop med filmen. Sen så kollade vi en bit på filmen men vi hann inte klart. Och imorn ska vi skriva en sammanfattning om filmen xD Aja, det är väl bara at göra det.

Sen har jag även hunnit:
- Gå till biblan och snackat om en bok som det är lite strul med just nu xD 
- Snacka med Kyle i tele i en halvtimme typ
- Hunnit iväg på ett möte
- Stött på Nathalie och Nasir på vägen hem

Aja jag har gjort mycket idag iaf :P Ska snart göra franskaläxan så att jag är klar med den. Borde också göra matte men kan göra deet imorn eller på torsdag då vi har studiedag! :D
Vi hörs senare!



Här är bilden jag analyserade på svenskan. Bilden är från google..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0