Långt inlägg my friends ;)

Nuuu kära bloggläsare tänkte jag försöka skriva om vad jag har gjort de senaste dagarna :) Bra va? Som kompensation för att jag inte bloggade då alls.. hehe. Filmen vi såg i söndags var iaf jättebra, vi garvade mycket haha! Så Friends with benefits borde ni se! ;)

I måndags var jag hemma från skolan, kände mig allmänt dålig och orkade bara inte stiga upp ur sängen. Men vi hade ändå bara två eller tre lektioner så det gjorde inget. Fast sen på eftermiddan hade vi möte i det där projektet jag ska vara med i. Så nu heter vi Referensgruppen. Vi ska jobba med ungdomars inflytande och deltagande. Ska bli askul! :)

I tisdags var jag i skolan iaf, kommer inte ihåg allt jag gjorde då, men efter skolan skyndade jag mig (var stressad) iväg till nån slags "Inhouse kompetensträning". Det var någon slags kort föreläsning/workshop om ämnet attityd. Handlade om att man själv kan bestämma i vilken sinnesstämmning man vill vara i osv. Det var väldigt intressant.

I onsdags hade jag historieprov, gick faktiskt inte så dåligt som jag trodde att det skulle gå. Gick väl faktiskt hyffsat bra :) Sen på kvällen åkte jag till Spånga och så åt vi pannkakor (ug fast i spånga), och åkte sedan till Cybertown i Fridhemsplan. Det var lite annorlunda mot när jag var där senast, vilket var flera år sedan. Nu behövde man inte ladda om pistolerna vilket var skönt :) Det gick väl okej för mig haha, men jag brukar inte vara så bra på det. Vi körde iaf i olika lag. Vi körde tre pass, tre gånger 20 min haha! Man blev så jävla svettig :S

I går (torsdag), träffade jag Rebecka och vi var och fikade :) Väldigt trevligt. Men hann inte stanna så länge för sen skulle vi repa (utan Yogi som hade inspark). Det var kul! :)

Idag hade vi brandövning i skolan. Haha omg vårt brandalarm låter skitskumt hahaha! Blev fan skiträdd när det sattes på även fast vi hade blivit förvarnade xD Annars hände inte så mycket i skolan. Vi har förresten haft en tjej från estet på test i vår klass, vi får se på måndag om hon börjar eller inte :) Hoppas det iaf.

Hahah förresten, en skitrolig (typ) grej hände nån dag när jag väntade på tbanan på morgonen. Jag hade stått där ett tag och jag märkte att det stod någon bredvid mig, men jag visste inte vem. Sen efter ett tag kollar jag dit, och ser att det är Yogi!!!!! Haha omg hur kan man inte märka en av sina bästa vänner som står en meter ifrån tid på perrongen! Hahahahaha xD Det var lite kul iaf ^^

Fick också tillbaka min analys vi hade gjort på samhällskunskapen. Fick mycket bra (konstigt nog), haha men aja om det stod mycket bra så var det väl mycket bra xD!

Hahahaha omg juste, hade kondisgrej igår på idrotten! Herregud säger jag bara, jag har så jääävla dålig kondis så det inte är sant :( Kom fan in sist (av de som sprang). Hahah men jag tänker såhär: Det är inte jag som är långsam, det är dem som är för snabba! x) Jag springer (elr egentligen joggar haha) i perfekt och lagom takt xD!

Min dag har varit väldigt pms-ig, har haft det hela dagen.. suck va fan det är jobbigt :( Orkar inte vara arg och ledsen hela tiden... Aja, köpte iaf nya höstskor idag! :D Och ny mascara och foundation. Köpte också en ny halsduk och två nagellack igår :) Nu är det bara en miniräknare kvar haha xD Nej jag måste köpa mycket..

Ska strax sova ska ju upp tidigt imorn för vi ska ju på grönan och vi ska vara där tidigt så det inte blir för mycket kö :P Lägger in lite bilder imorn kväll typ på det jag köpt (om jag inte glömmer det). Bloggar imorn :) Kram!

Har btw färgat håret, lite mörkare blond, ångrar mig lite nu buhu :'( men aja får väl färga om det sen eller nåt..



Innan insparken :) Vill ha mitt hår där buuuhu dum jag är som ska färga håret :(



Hos Maria innan insparken ^^



Tomt dansgolv xP



Lite mer folk hehe :P



På handikappstoan innan bion :) Haha höll på att skriva: På handikappsbion innan toan xD
Haha är så hävla (jävla xD) trött just nu..



Snyggt uppställda saker :P Haha jag hade btw med mig vindruvor till bion (?) xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0