My new jacket <3

Hej! Har nyss kommit hem från att ha varit i skolan och även hämtat ut mitt paket som kom idag! Blev jättenöjd! Jackan passar jättebra och är väldigt skön! :D Så nu är jag glad. Definitivt värd 250 spänn! :D Vi fick btw tillbaka vår mattediagnos idag, hehe det gick sådär :P Men aja, får plugga mer matte nu i helgen. Ikväll ska jag ju som sagt på Håkan Hellström :D Ska bli roligt det med! Jag vet inte riktigt när jag åker men iaf så att jag får en någolunda (? xD) bra plats. Vi fick btw hamburgare idag i skolan hehe :P Och panacotta (?) till efterrätt. Det var inte lika gott som glass men det dög :P Nu ska jag se vad jag ska göra nu, ska väl chilla lite och surfa runt på internet :) Vi höres!



Här ser ni en del av min jacka ^^ Skitsnygg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0